Only girl in the world

Har ni hört Rihannas nya discodänga "Only girl"? Fanns bara den här pitchade versionen på Youtube pga något upphovsrättsligt skäl, men den finns att lyssna på på Spotify också. Bra låt när man powerwalkar!

Behöver på tal om det lite nya tips på låtar till min power-walk-spotify-lista eftersom jag börjar min beach 2010 november-edition-drive nu (powerwalks och minimalt med kolhydrater). Skämslåtar har jag absolut inget emot, så typ tips på E-type-låtar tas tacksamt emot!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har många skämslåtar, ska göra en liten spellista åt dig! Du vill inte bli min gymkompis i vinter?

2010-09-27 @ 08:53:56
URL: http://skitochsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0