Retard

Hahaha, jag har aldrig fattat texten till låten här nedan förut. Eller fattat och fattat, jag har aldrig hört vad hon sjunger helt enkelt. Nu när du la upp den tänkte jag att det säkert var något roligt med texten så jag googlade den. Och den var ju kul!

Vad är mitt problem? Varför hör jag inte texter i låtar? Jag kan liksom aldrig urskilja orden, varken på svenska eller engelska. Inte något annat språk för det delen heller, jag spenderade ju halva sommaren sjungandes "I love dogs" när det var "Alors on danse"...

/Anna

P.S. Tog inte Andreas Weise sig vatten över huvudet med "I believe I can fly" ikväll på Idol?

P.S.2. Idol-Björn har den osexigaste stilen jag kan tänka mig på en kille, både utseende och attitydmässigt. Also known as Brolle-stilen. Känner mig inte taskig när jag skriver så för jag vet att det finns många som diggar det.


Kommentarer
Postat av: mamma

Weise sjöng så fint !

2010-09-29 @ 08:26:14
Postat av: Lillan

Jag tycker att björns uppträdande och sångprestation (för att citera sofie) sög balle big time! Och han stil är så ful att jag hellre skulle könsstympa mig själv än att ligga med honom.

2010-09-30 @ 10:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0