Sunkig moderatpropaganda

I tre av de bloggar jag brukar läsa regelbundet har jag den senaste tiden överraskats av plötslig moderatpropaganda. Ofta helt oannonserat och utan något vidare sammanhang, plus att dessa tjejer inte direkt driver vad man skulle kalla politiska bloggar. Har känt att det måste ligga en hund begraven någonstans och hoppsan, det gjorde det visst.

Tycker dom har sålt sig lite billigt faktiskt, tror att jag hade begärt mer än 10 000 för att förvandla min blogg till ett av moderaternas kampanjkanaler. Okej att sälja annonsplats, men att skriva inlägg och låtsas att de tillkommit helt spontant känns lite sådär. Speciellt när man inte är öppen med att man fått pröjs för det (ja, det är dags att börja använda lite hederliga pappa-uttryck känner jag).

Tror jag får ta en paus från Anna Hibbs, Petra Tungården och Michaela Forni tills valet är över helt enkelt.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0