That's a lot of woman for you to handle

Jag försökte kolla lite på VMA's igår kväll men det var omöjligt med alla tillfälliga avbrott och konstiga upprepningar. Jag hade helt enkelt inte tålamod med att sitta och kolla på en massa skit för att se typ en bra artist. Däremot hann jag med att uppskatta Chelsea Handlers insats som programledare, jag tycker hon är jättekul.

Kolla hennes muckiga programledarstil i klippet nedan på hennes talkshow Chelsea Lately, där hon hade besök av allas vår favorit-preteen Justin Bieber. Justin har lite väl mycket luft för att vara 16 bast alltså... Att han skulle ha en chans på Kim Kardashian liksom! Jag gillar förövrigt hur Chelsea ifrågasätter hans löjliga frisyr!

P.S. Usher gjorde i och för sig ett sjukt bra (dock lite homsigt) dansuppträdande igår! Ska försöka hitta klippet om det inte är raderat överallt...



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0