Birthday girl

Igår fyllde jag som sagt år. Hur mycket jag fyllde kan vi låta vara osagt.

Hur som helst var det ju inte mycket till firande igår, då kvällen spenderades med övertidsarbete. Jag hann dock med en lunchpresent från min unga och fräscha lillasyster, samt fick tårta och champagne av mina kollegor klockan sju (klockslaget då jag föddes). Så det var en bra födelsedag trots allt (och nu väntar ju firande två helger i rad så jag klagar inte).

Som sagt fick jag en fin present av Ewa, som jag planerar att bära på min fest. Jag är dock lite sugen på att bära denna jacka också, men vet inte riktigt vad jag ska matcha den med i så fall? Några tips?



Det här var min middag (Mamma, om du läser från Paris, skojar bara!).



Och de här fina blommorna fick jag på jobbet!



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0