På begäran (not)

Jag vet inte om nån annan än jag kollar på svenska Bachelorette, men jag tänker fortsätta skriva om det ändå.

Bacheloretten Frida har just nu en favorit vid namn Sebastian, och enbart Sebastian är skäl nog för alla er som inte kollar att börja med det. Och då menar jag inte på ett positivt sätt. Alltså den här Sebastian är bland det mest oattraktiva jag någonsin sett!!! Han tycker själv att han är guds gåva till mänskligheten ("Jag är komplett som människa") och han tror att alla andra killars hat bygger på avundsjuka ("De ser mig ju varje dag med bar överkropp vid poolen"). Jag vill bara ruska om Frida och be henne att vakna upp och inse att Sebastian är ett vider!!!

Jag måste ändå ge honom att han ger en skäl att se på programmet, utan honom hade det varit mycket lamare. Halva behållningen av programmet är ju nu att se interaktionen mellan killarna i deras hus och se hur alla hatar Sebastian.

Här kan ni läsa hans blogg. Behöver jag nämna att han jobbar som säljare (=alla slemmiga killars favoritsysselsättning)?

Se bild nedan, som Lillan hade sagt: EY FY FAAAN!!!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Alltså säljare..det är verkligen bara att vara slemmig och påträngande på arbetstid. Värsta sorten. Men NÄR går programmet???

2011-04-07 @ 06:49:48
Postat av: Lillan

Jag saknar ord!!!! Sebastian ar nog det javligaste jag nansin sett. Jag kanner en viss tomhet inombords nar jag inser att jag missar hela bachelorette. Jag ber till gud om en repris!

2011-04-07 @ 07:50:58
Postat av: Frida

Instämmer med Ewas kommentar, när var hur kan jag se detta??



Ps. Ett fejsboksgrattis i all ära, men ett blogg grattis kändes freshare, så Anna, GRATULERAR! :D

2011-04-07 @ 11:04:40
URL: http://fridasundgren.blogg.se/
Postat av: Ballerina

Och jag håller med Frida; Grattis!!



Och jag undrar också...var när hur?

2011-04-07 @ 13:32:16
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0