Hotness vs Ugliness

Kollade lite på MTV idag och två videos spelas just nu flitigt med det gemensamma att det är två manliga artister som delar på rampljuset, Pitbull och Marc Anthony med "Rain over me" samt Jay-Z och Kanye West med "Otis". Där slutar dessvärre likheterna.

Där "Rain over me" är en fiesta av dåliga moves, illasittande kostymer och allmän övertändning (det är sorgligt att 1.) Pitbulls "sexiga" minspel får honom att se ännu värre ut än vad han redan gör, 2.) Marc Antonys diggande av beatet får honom att se ut som att han är drabbad av någon form av seizure musikvideon igenom), är "Otis" en fröjd för ögat med både Jay och Kanye i högform! Det händer inte så mycket i videon men jag kan ändå se den om och om igen utan att tröttna (lite oklart vad Aziz Ansari gör i bakgrunden 02:30 in dock), Jay-Z och Kanye tillsammans är liksom bara för bra för att vara sant på något sätt!

Jag rekommenderar att kolla på Pitbull feat. Marc Anthony först för att sedan kunna tvätta ögonen med Jay-Z och Kanye.






/Anna

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha, ni är så jäkla bra. Skriver EXAKT det jag tänker och ändå bor jag säkert 120 mil ifrån er och vi lär ju inte ha mycket gemensamt förutom att bo i samma land.. men fortsätt,som ni gör, speciellt på spåret om Real Housewives of Beverly Hills /En av dom som kom hit genom att goggla "ebba v sydow pojkvän" för kanske 2 år sen :)

2011-08-28 @ 16:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0