Så mycket bättre!

Lillan, jag håller med om att "Free like a flying demon" VERKLIGEN saknades under E-types dag i Så mycket bättre. Hur kunde INGEN välja den?! I övrigt tycker jag att Mikael Wiehes version var bäst, men det var taskigt att låtsas som att han aldrig hade hört talas om E-type what so ever innan programmet. AS IF! Man såg att Martin blev ledsen.

Annars tycker jag att det var rörande att se hur uppriktigt glad Martin blev när de andra tolkade hans låtar. Jag tycker han verkar vara en väldigt fin person minus vurmen för vikingar.

Ni måste gå in och läsa Victor Johanssons analyser av deltagarnas minspel under framträdandena, här på hans blogg på Cafe.se.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0