"Det är vanliga gympaskor!"

Igår invigde jag mina träningsskor för säsongen! Eller alltså, det var första gången jag kunde promenera hem i dem istället för i typ UGG's. Riktiga vårkänslor fick jag!

Något jag inte fick vårkänslor av var hur sunkiga mina skor från i höstas ser ut, och suget efter ett par nya vårfina kom som ett brev på posten (hej pappa-uttryck)! Jag tror jag vill ha något med mer färg denna säsong! Men det är en djungel av modeller och färger out there så jag vet inte riktigt vilken väg att gå!

Var är min sportbutik-expert Lillan när jag behöver henne?!

Lägger upp ett par favoriter så kan ni ju säga vad ni tycker i kommentarerna (detta brukar ju alltid bli en succé och vi brukar bada i kommentarer - NOT)!







Bilder från Stadium.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

De rosa!

2011-02-03 @ 20:07:31
Postat av: mamma

Är dom självlysande under ???

2011-02-04 @ 06:52:59
Postat av: Lillan

Assa fanns det verkligen inte nagot snyggare pa stadium? Okej jag inser vad jag precis skrev. Jag sager ta de rosa.

2011-02-04 @ 09:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0