Du har gjort mig besviken

Vi vet ju alla att jag är ett stort Justin Bieber-fan (har även lekt med tanken att gå och se hans film när den går upp på bio i april, men har hejdat mig till den grad att jag väntar tills den kommer på dvd) men nu har han verkligen gjort mig besviken!

I nya numret av Rolling Stone ger han en intervju där han bland annat pratar om homosexualitet och aborter. Vilket han så klart är emot. Han sträcker sig så långt som att säga att inte ens våldtäkt ska anses vara ett skäl till abort, för att allt "happens for a reason".

Jag vet inte riktigt vem jag är irriterad på egentligen, Justin, hans föräldrar som utom alla rimliga tvivel nu kan förutsättas vara kristna fanatiker, eller reportern på Rolling Stone som låter ett barn uttala sig i ämnen som han har noll koll på.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0