Erik Saade + Teen mom

Yes, vilken låt!!! Jag pratar naturligtvis om Erik Saades "Popular" som definitivt kommer att bli Wiltons och min jam i vår! Så bra refräng, så bra dans! Mindre bra glaskross men allt kan inte vara perfekt. Och Erik är verkligen the hotness (ja, det är okej att jag säger så för han är faktiskt 21 år!). Haha, de visade Gaygalan i tv4 senare på kvällen igår och då intervjuade Carina Berg honom ute i publiken och beskrev hans närvaro på just Gaygalan som att "beställa en pizza till Robinson-ön". Sen gav hon honom ett våldtäktslarm som skydd.

Nu till något mer seriöst. Vi har fått en läsarfråga från Lillan på ämnet Teen mom:


"Ursakta den sega kommentaren men jag ALSKAR teen mom, over allt annat. Jag vill valdigt, valdigt garna veta vad som hande med Macis pojkvan som liknade ett grottmongo?! Hon skulle ju byta skola och flytta dit i det senaste avsnittet jag sag. Jag blir valdigt tacksam for svar!"

Maci och hennes "grottmongo" till ny pojkvän gjorde slut under en kort period eftersom pressen på honom blev för stor när han var tvungen att vara extrapappa. Men nu ska de tydligen ge det en ny chans. Problemet låg också mycket i att Grottmongot och Maci tydligen hade dejtat lite från och till även innan Maci blev gravid med Ryan, och grottmongot vet inte om han kan lita på att Maci inte vill ha tillbaka Ryan innerst inne eftersom han trots allt är Bentleys riktiga pappa. Nu verkar det som att det är nya mammor som är med i senaste säsongen, så oklart om vi någonsin kommer få veta hur det går mellan dem.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin Morén

Vilken otrolig lycka jag känner varje gång jag läser ett inlägg på er blogg, så förbannat roliga, så skönt med några till som gillar teen mom, erik saade och allmänt skitskvaller :). Förra veckans roligaste var lätt Agneta Sjödin + nya soulmatens kärleksutspel, haha.



Vi ses snart hoppas jag! Kram från kussen

2011-02-21 @ 08:39:22
Postat av: Lillan

Jag tackar dig Anna. Tack for att du finns!

2011-02-22 @ 15:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0