Livebloggning från barnvakteriet!

Tänkte ge er en liten update på hur min kväll som barnvakt fortskrider: Sitter just nu och kollar gamla avsnitt av Laguna Beach, kombinerat med andningskoll på Wes var 5-10:e minut.

Vill dessutom tillägga att jag kollat in Dannys nya superkropp och gillar INTE vad jag ser! Har även lyssnat lite på "In the club" som han ska framföra imorgon och gillar heller inte vad jag hör. Det skär i hjärtat att säga detta men det kan bli Team Saade för mig i år alltså.
Btw körde Wes och jag ett danspass till Manboy tidigare ikväll (inte hundraprocentig nedvarvning inför läggdags...) och att den låten inte vann förra året är fortfarande BEYOND ME!!! Wes ville gå in i duschen och köra hela vattenscenen men det tyckte jag var lite too much även om jag gillar hans dedikation.
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0