Myyyyyyys

Återupptäckte 3T igår. Så sjukt bra dom är! Vilka harmonier! Älskar "Anything", låten/videon ger tunga mysvibbar (hej Dennis) och framkallar nostalgikänslor på ett bra sätt! Dock kan jag väl så här i efterhand ifrågasätta att jag hade Taryll som favvo när det är uppenbart för alla med ögon att det är TJ som är snyggingen i syskonskaran.

Saker jag gillar med videon: Deras tunika/mysbyxa-look de kör genomgående (det är här de tunga mysvibbarna kommer in i kombination med musiken), Tajs Tessie-tofs, hoppsa-dansen i solnedgången, TJ's perfekta hy, hela 90-tals-viben.

Saker jag inte gillar med videon: Att alla tre bröder är ute efter samma tjej?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0