Teen mom

Okej, kollar ni på MTV's Teen Mom? Värt att kolla på webben om ni missar det på tv, så gripande! Såg det senaste avsnittet igår och jag kastades mellan sorg och vrede (ja, SÅ dramatiskt var det!). Här är min recap av det aktuella tillståndet för varje Teen mom (OBSERVERA att läsningen som följer är OTROLIGT intressant):

Amber

Amber måste verkligen ta tag i sitt liv. Visserligen har hon gått ner typ halva sin kroppsvikt men jag menar på det mentala planet. Blir så arg att jag vill gråta när jag ser vad hon och Gary gör mot sin dotter! Nu har de gjort slut och hon har hittat nån ny kille som det bara skriker loser om. Han har precis kommit ut ur fängelset, har inget jobb och inga pengar, och flyttar in hos Amber efter en vecka och använder hennes bil i utbyte mot att han diskar.

Vakna Amber! Tag tag i ditt liv och ta hand om din dotter!

Och sluta sminka dig som Kissie.



Maci

Maci har, till skillnad från Amber, verkligen mognat in i sin roll som mamma. Bentley är typ världens sötaste unge (efter Wes) och hon sätter verkligen hans bästa främst. Ryan verkar dock fortfarande befinna sig på en tolvårings nivå och jag hoppas att hon inte går tillbaka till honom som ryktet säger!



Catelynn

Man vill bara gråta så fort man ser Catelynn och Tyler. Så starka trots all skit de är tvugna att ta från sina familjer! I går fick man se hur de hälsade på sin dotter ett år efter att de adopterat bort henne - GRÅTFEST!!! Dessutom är Tyler världens gulligaste mot Catelynn och man vill bara att allt ska gå bra för dem!



Farrah

Seriens mest otacksamma bortskämda barnunge. Nu får hon till och med hyra ett hus av sin mamma men hittar ändå alltid något att klaga på. Har även en uppviglare till polare/frisör som alltid ska hälla bränsle på elden genom att snacka skit om hennes mamma så fort något händer.

Sorgligt dock att Sophias pappa har dött, men uppfattade det som att han hade misshandlat henne medan de var tillsammans och att hon inte velat ha någon kontakt med honom? Nu verkar det i alla fall som att det var the love of her life och i så fall är det så klart oerhört tragiskt. Önskar dock att hon kunde uppskatta det stöd och den hjälp hon har fått hemifrån, speciellt då hon ser hur t ex Catelynn har det.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Faaan varför har inte jag mtv längre??!! Jävla babylon-tv!!!

2011-02-10 @ 11:31:50
Postat av: Lillan

Ursakta den sega kommentaren men jag ALSKAR teen mom, over allt annat. Jag vill valdigt, valdigt garna veta vad som hande med Macis pojkvan som liknade ett grottmongo?! Hon skulle ju byta skola och flytta dit i det senaste avsnittet jag sag. Jag blir valdigt tacksam for svar!

2011-02-19 @ 09:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0