This just in: TEEN MOM!

Det värmer verligen att vi har så många Teen Mom-fans bland våra läsare (Kusin Karin: Det kanske har något med våra blodsband att göra att vi har så liknande intressen här i livet?). Detta tycker jag är motivering nog till att göra mitt tredje (?) Teen Mom-inlägg på mycket kort tid.

Häromdagen såg jag "Teen Mom: Unseen moments - Hosted by Dr Drew" och två saker came to mind. 1: Kan inte bestämma mig för om jag är lite förälskad i Dr Drew eller om han är ett pervo under den där förståndiga ytan? 2: Varför finns det ingen tv-kanal helt dedikerad till Teen Mom??? Så mycket drama som pågår alltså! Bara de här unseen momentsarna (?) var ju stoff till en helt ny säsong!

Bland annat kom det upp att Grottmongots (jag vill verkligen betona att namnet "Grottmongot" verkligen inte är mitt påhitt utan endast används som referens till Lillans kommentar i ämnet) mamma i hemlighet gjort ett DNA-test på Bentley bakom ryggen på Maci för att hon trodde att Grottmongot var den biologiska pappan! Jag skulle gått i taket om min pojkväns mamma DNA-testade mitt barn utan att säga till, men Maci tog det med ro. Grottmongot ba: "Ja, Bentley och jag är ju så lika". Maci tog även detta påstående med ro av någon oförklarlig anledning (när det är uppenbart att underbart söta Bentley inte alls är lik Grottmongot!).

På bilden nedan ser man även Macis helryggstatuering, hon är värsta hardcore ju.



/Anna


Kommentarer
Postat av: Lillan

OOOh Maaaaa Gaaaaaaah!!!! Varfor sitter inte jag online dygnet runt for att bara uppdatera er blogg.

1. Grottmongot pa denna bild! Ey fy faaan!

2. Bentley ar sot. Det ar INTE grottmongot. Det borde aven mongots mamma rakna ut. Det ar inte mojligt att vara sa forblindad av karlek.

3. Tatueringen? Var sker?

Ytterligare fraga: Kan man kopa en box med alla sasonger av Teen mom?

2011-02-24 @ 06:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0