Triangeldrama

Jag känner verkligen stor sympati för Cissi Vallin och vad hon gick igenom när hon utsattes för sexuella övergrepp och sedan blev hånad för det eftersåt av Quetzala Blanco. Men nu tycker jag att de här tjejerna har tagit ned det lite på dagisnivå (eller åtminstonde fjortisnivå).

Använd energin till att stoppa fortsatta vidrigheter från mediemannen ifråga (eller liknande personer) istället för att dividera om vems kompis som ska säga till vems kompis att den var dum. Jag förstår helt och fullt att Margret inte har lust att ge sin bästis en offentlig åthutning bara för att hon har nåt bloggtjafs med nån random tjej. Ingen vet väl vad Margret och Quetzala har haft för privata diskussioner om detta?

Nu tycker jag att Cissi får släppa detta, Margret har faktiskt inget med saken att göra. Även om Margret och Quetzala har världens jobbigaste sms-konversationer. Skulle störa mig som fan om nån delade upp sina sms i typ fyra olika för att få fram en enda mening.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0