Diapergate

Okej Lillan, här kommer the story behind mina tillkortakommanden som barnvakt:

I lördags skulle jag vara dagsbarnvakt åt Wes, allt var frid och fröjd. Vi lekte på Kulturhuset, åt en näringsrik lunch i form av pannkakor, samt matade fåglar. Jag trodde att jag hade gjort bra ifrån mig när Wes återlämnades till sin mor, men jag ropade hej innan jag kommit över bäcken.

När Ewa kom hem och tog av Wes overallen hade nämligen blöjan läckt och kiss var all over the place. Skammen när Ewa ringde för att meddela detta missöde går inte att beskriva med ord. Jag var barnvakten från helvetet som låtit barnet sitta i sitt eget kiss medan vi munternt matat crazy birds vid slottet.

Till mitt försvar vill jag dock säga att han inte gnällde EN ENDA GÅNG under hela barnvakteriet!!!

Skammen, skammen...

Det värsta var dessutom att pappa hade mage att hånfullt skrocka åt mig när historien återberättades i söndags på Ewas födelsedagsmiddag. Mannen som aldrig satt en blöja åt rätt håll in his life!!!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0