Födelsedagsfirande!

Den som väntar på något gott (?)... Här kommer bilderna från ditt födelsedagsfirande!


Foxy by the christmas tree...


Foxy on the sofa...


Foxy and pregnant...


Så söta!


Lillan vad har du för snygg ögonskugga på denna bild??? Svara, snälla!!!


Dalle!


Sofie spelar svår.


Still foxy and still pregnant!


Varför ser jag alltid så jävla lame ut??? Har jag ens nåt smink??? Kan vi ta den här workshopen kring min look snart? Vad gör jag fel?


I give my liiife!


Malin och Dalle!


De dansande brudarna vid bordet bakom var lite väl närgågna.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Snälla Anna, den första bilden på mig är det vidrigaste jag sett!!!

2011-01-15 @ 09:23:10
Postat av: Ewa

Karin is pregnant, still remains sexy.

2011-01-15 @ 09:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0