Glida runt, hänga runt, låna pengar

Eftersom jag aldrig får arslet ur vagnen började jag kolla på Rebecca & Fiona på SVT Play först för några timmar sedan fast jag tänkt att jag ska kolla i flera veckor. Och efter att ha sett första avsnittet såg jag att det bara ligger uppe till och med midnatt imorrn så jag var tvungen att marathon-kolla alla 12 avsnitt. Tur att de inte var speciellt långa.

Anyways, fan vad härliga dom är! Fantastiska! Och fan vad jag blev sugen på sommar när jag kollade, ser så skönt ut att kunna dra ut i shorts liksom.

Väldigt inspirerande tjejer tycker jag, även om jag knappast har några ambitioner att göra vad dom gör eller leva deras liv (fan jag fick PANIK när de bara hade grejer överallt, inga pengar och missade möten och tåg och whatnot) så rycks man med i deras otroliga sjävförtroenden och härliga attityd. Och så humoristiskt att Rebecca är tillsammans med Adrian!!!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Frida

NOOOO jag måste hinna se dom ja missat!!

2011-01-10 @ 12:07:54
URL: http://fridasundgren.blogg.se/
Postat av: sara

Åh Rebecca och Fiona är så underbara, riktigt härliga tjejer, men jag håller med om att jag också fick lite panik gällande deras livsstil, typ när Rebecca ska handla mat och har inga pengar på kortet, inte så kul...

2011-01-14 @ 11:38:23
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0