Homewrecker

Nu ska Glenn Hysén skilja sig från sin fru Helena, sorgligt. Såg dem på "Berg flyttar in" härom kvällen och då pratade Glenn om hur illa Helena blev behandlad back in the days av hans lagkamraters fruar. Anledningen var att Glenn träffade Helena när han redan var gift med nån annan brutta och att han bytte fru var the talk of the town i Götet på typ 80-talet och Helene var stans största slampa typ.

Under programmet tyckte jag synd om Helena, jag menar det är ju upp till Glenn om han ville skilja sig när han träffade henne, det kunde ju inte hon hjälpa liksom. Men nu ser jag allt i ett nytt ljus då jag läste artikeln om deras skilsmässa och det var citerat ur hennes bok (som hon tydligen känt sig manad att skriva om hela historien) hur hon hade lagt upp en plan för att snärja Glenn som hon mycket väl visste hade fru och barn redan:

"Under en period i början av 1986 försökte Helena komma nära Glenn på fester i Göteborgsstadsdelen Kallebäck, där han bodde. När det inte funkade fejkade hon kvällen den 4 maj - efter att Blåvitt spelat hemmamatch - motorstopp på vägen upp till Glenns bostad.
- Jag vet att du är gift och har familj, så det är ingenting sådant, men jag skulle väldigt gärna vilja bjuda dig på middag, sa hon."

Alltså är det inte lite psycho-stalker-varning på detta? Jag skulle INTE ha varit glad om jag var Glenns fru, det är ett som är säkert. Ingen kan rå för sina känslor, och att vara gift innebär ju inte att det är omöjligt att bli kär i någon annan, men att verkligen sätta in sitt sikte på någon som redan är upptagen på det här sättet tycker jag är lite över gränsen. Typ Angelina Jolie-style.

Vad tycker ni? Förtjänade Helena ryktet som the homewrecker of 1986 i Göteborg?



/Anna

Kommentarer
Postat av: B

Kan säga att den där jävla ragatan Helena Hysén gott gjorde skäl för alla påhopp hon fick, hon är inte vidare trevlig heller för den delen. Hela hon är bara fejk.

2011-01-26 @ 17:43:22
Postat av: Arbetare

När Helena kräver service går vi! Vilken otrevlig människa!

2011-01-30 @ 11:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0