What goes around comes around

Fick en hätsk kommentar på vårt tidigare inlägg om Glenn och Helena Hyséns skilsmässa. Vet inte om signaturen "B" känner (det föredetta) paret privat men här är vad hon/han hade att säga:

"Kan säga att den där jävla ragatan Helena Hysén gott gjorde skäl för alla påhopp hon fick, hon är inte vidare trevlig heller för den delen. Hela hon är bara fejk."


Här var det minsann ord och inga visor! Men tydligen så har Glenn träffat en ny kvinna och det är därför de ska skiljas, så det verkar som om att den kosmiska rättvisan har haft ett finger med i spelet... Men som sagt, vet ingenting om Helena och Glenns personligheter eller privatliv... Mer än vad jag läser i Expressen Extra.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jag giller skvalleruppdateringen. Den tackar jag for. Gallande diapergate kan jag saga att wiltons bloja lackte, kisset rann nerfor benet och bildade en liten pol pa golvet. Tack och lov for att vi var inomhus annars hade missodet aldrig upptackts. MEN det var Ewa herself som satt pa blojan, sa du behover inte kanna dig misslyckad! Det tycker jag inte.

2011-02-01 @ 14:49:10
Postat av: Lillan

Okej fortydligande, wiltons bloja lackte nar jag var barnvakt ville jag saga. Men jag tappade bort mig i den utforliga beskrivningen av kisset.

2011-02-01 @ 14:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0