Färgglatt

Såg en tjej häromdagen med ljusrosa toppar på håret och tyckte att det var så fint, och nu ser jag på Lauren Conrads nya skönhetsblogg The Beauty Department att hon har färgat sina toppar i olika färger med en batikeffekt! Så himla fint, är seriöst sugen på att skaffa likadant! Hur permanent tror ni att det är? Här på instruktionerna steg för steg verkar det som att man måste bleka topparna först innan man lägger på färg.

Men är det verkligen en look jag skulle kunna pull off? VÄLDIGT tveksamt.

Update: Eftersom jag redan har ljust hår kanske jag skulle kunna experimentera med något sånt här som bara är att tvätta ur? Nån som är på? Wes?



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Skitsnyggt! Om jag hade blont skulle jag lätt köra på!

2011-07-20 @ 20:00:43
Postat av: Ewa

Jag vill typ köpa nån färg! Vad skulle funka på mitt hår??

2011-07-20 @ 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0