FREAKY!!!

Som en liten disclaimer så här innan ni läser detta inlägg: Ja, jag vet att jag har too much time on my hands. Men jag är ledig den här veckan och det har varit dåligt väder, OKEJ?!

Anyways, tillbaka till ämnet för detta inlägg, nämligen mitt skeva ansikte. Jag har länge känt att mitt ansikte är jäkligt snett, ena ögat typ hänger, ögonbrynen sitter i olika höjd med mera. Mamma försökte förklara det med att min förlossning tog väldigt lång tid, och att jag kanske trycktes ihop under den och aldrig återställdes. Bättre det i alla fall än att jag har haft en mindra hjärnblödning utan att veta om det.

Jag gjorde därför precis ett litet paint-experiment, där jag tog ett foto på mig själv och sedan parade ihop två vänsterhalvor med varandra och två högerhalvor med varandra. Fattar ni? Jag vill alltså se hur mitt ansikte skulle se ut om det var helt symmetrisk, antingen som min högra ser ut eller som min vänstra.

Jag kom fram till att min vänstra sida defintivt är min mer maskulina sida! Varför ser jag så grov ut på den (det kan ju ha att göra med frisyren lite också eftersom det ser ut som att jag typ har tuppkam)? Och kolla ögonen, se hur olika de är på de olika ansiktena! Freaky!!! Det är ju uppenbart att det är vänsterhalvan som drar ner helhetsintrycket av mitt utseende!

Feel free att skicka över en egen ansiktsbild om ni vill att jag ska utföra samma experiment på er, så att ni också kan upptäcka vilken som är er fulaste sida!

Originalbilden:



Den lite glammigare högerhalvan:



Den mer butcha vänsterhalvan:



/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, du är ju så snygg så man smäller av (jag vet, bara tanter säger smäller av). Även om jag förstår det intressanta i exprementet så tycker jag att du ska sluta med dom! Du är snyggast på bild ett! Puss

2011-07-28 @ 03:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0