Hej elevråd

Någon som behöver ett gott skratt eller behöver fördriva lite tid (jag tänker främst på våra två höggravida läsare, ni vet vilka ni är)? Checka Anton Abeles nya webbshow "Kostymfritt"! Stor (ofrivillig) komik!

Ledsen Anton, men om jag sedan innan ansåg att du var olämplig som riksdagsledamot måste jag anse dig ÄNNU mer olämplig som programledare. Det här är verkligen riktigt dåligt och jag skäms varje sekund när jag ser det, dels åt Antons vägnar men även för gästerna som ska försöka bibehålla någon form av värdighet i detta programfomat. Ljudet är sjukt dåligt, vi skymtar ett arbetskök som backdrop och Anton är konstant pubertetsröd om kinderna.

Elevrådet i nian ringde, det vill ha sin retorik och oförmåga att tala inför publik utan att läsa innantill tillbaka!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Nr 1. Vem valde musiken i vinjetten - billig porrfilm!

Nr 2. Borde kanske övat lite mer så ögonen vilade nån annan stans en rakt ner i pappret..

Nr 3. Ljudet igen, man hör ju inte vad gästerna säger framför allt inte militären som mumlar på skånska (eller dylik dialekt)

Nr 4. Varför sitter Anton räi riksdagen?!



Men tack Anna för ett gott skratt, haha! Den här dagen kan bara fortsatta i samma anda.



2011-07-09 @ 09:47:14
URL: http://ingapretentioner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0