Lågbudget

Angående kommentarerna på Gavin-videon nedan så är det verkligen sjukt hur lik han är Jockiboi 27 sekunder in i klippet!!! Kan inte fatta att jag missade det och är glad att DJ Lillan uppmärkasammande detta! Håller även med vår kusin om att dt känns som en video med extremt låg budget, vilket tar mig osökt vidare till ämnet för detta inlägg: Videon till Beyoncés nya singel "Best thing I never had".

Inte lika kräkframkallande som Gavins video så klart, men ändå ett stort frågetecken. Brände de alla pengar på videon till "Run the world" eller vad är dealen? Allt känns så jävla B, ljuset och sminket är ju fint men man får känslan att de dragit ned på resurserna för allt annat som gör en videon bra, typ regi, koreografi, story, miljöer, statister, kläder, klippning... Man fattar inte att det är BEYONCÉ som gör en så risig video liksom. Och vad är grejen med alla dåliga moves? Typ fingerrörelsen 01:18 in. Så 90-tal.

Men jag gillar låten, så precis som under Gavin-inlägget rekommenderas lyssning via Spotify snarare än Youtube.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Anna, jag förstår vad du menar, jag är rätt chockad över hur mycket hon spelar över och det lökiga konceptet!

2011-07-09 @ 11:34:33
URL: http://ingapretentioner.blogspot.com/
Postat av: Karin

Och en annan sak jag tänkte på, hur över sitt ex är man egentligen om msn gör en in-your-face-låt för att visa hur lycklig man är?! Vore jag mannen i videon skulle jag känna ett uns av tvivel..

2011-07-09 @ 11:38:22
URL: http://ingapretentioner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0