Not over you

Har ni hört Gavin DeGraws nya låt? Jag gillar ju honom, och den här låten låter som han brukar, så ja jag gillar den. Är väldigt besviken på videon dock så jag rekommenderar alla att lyssnar på den på Spotify istället. Två saker som jag inte kan sluta tänka på när jag ser videon och som därför tar bort fokus från låten:

- Har Gavin åldrats tio år och lagt på sig tio kilo sen förra videon?
- Varför har de castat en tjej som ser ut som en fjortonårig modebloggerska i rollen som hans ex? Peddo-vibbar.




/Anna


Kommentarer
Postat av: Karin kusin

Klassiskt fall av gubbsjuka alternativt 30-årskris, det håller liksom inte hennes ungdom, texten och att dessa två omaka skulle haft ett seriöst förhållande. Man tycker ju att han borde ha bättre rådgivare runt om kring sig...

2011-07-03 @ 22:53:54
URL: http://ingapretentioner.blogspot.com/
Postat av: Lillan

Men HERRE GUD! Inte ett ord om att han faktikst ser ut som jockiboi 0.27 sek in i videon, jag är nästan besviken på dig MC Storan. Hur kunde du missa det!? Överiga kommentarer på videon: Äej, fy faaan. Jag känner mig djupt oroad och illa berörd. Ursh, Gavin, ursh!

2011-07-06 @ 22:45:20
Postat av: Karin

Videon känns som om den egentligen skulle ha varit till Justin Bieber som ratade idén och Gavin fick ta det som blev över i brist på egen budget!

2011-07-07 @ 10:46:22
URL: http://ingapretentioner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0