Orange!

Idag köpte jag detta läppstift från MAC, Morange heter det. Älskar färgen men kommer inte riktigt överens med konsistensen ännu, känns som att det bara ligger som en hinna på läpparna och glider runt typ, får inte känslan av att det fäster. Men ska experimentera lite och se om jag vänjer mig.

Det går dock hem hos männen! När jag gick förbi Gröne Jägaren i eftermiddags ropade den medelålders dörrvakten "Vackra läppar... Underbara!". Och jag vill ändå anse att vakten på Gröne Jägaren åtminstone är bättre än en gäst på Gröne Jägaren (eller som mamma sa, "vakten måste ju i alla fall ha varit nykter").

Snabbt resultat på den skönhetsinvesteringen med andra ord!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Prova kanske att duttla puder mellan två lager så kanske det känns bättre?! Eller transparent puder ovanpå? Vad tror du?

2011-07-26 @ 19:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0