Partey!!!

Igår var vi på Summerburst, vilket var trevligt om man bortser från migränattacken jag fick vid elva-tiden. Men hann ändå med att uppskatta tiden mellan 15:00-23:00 så jag är nöjd! Värsta draget var det, och det bästa var att vi delade tält med Robin Söderling! Jag var starstruck! Bland annat här kan ni se mer bilder från Summerburst om det skulle vara av intresse.


Adran spelade lite tidigt tyvärr, hade varit kul att se honom när det var lite mer drag på dansgolvet.


Här ser man Sofie krama Amanda i bakgrunden...


...och här ser man mig och Sofie i bakgrunden (tack Lillan för lånet av jackan!!!).


Robin Söderling med sin flickvän!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

säg fan inte att du har haft dina fucking tår i paows mun, du är bara avundsjuk

2011-06-12 @ 18:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0