Råkopia

Hallå Karin, smyckes- och pysselguden! Jag älskar dessa armband från Proenza Schouler som bland annat Columbine har, men dom är lite väl pricey... Såg sedan när jag googlade runt att det är en massa bloggare som tydligen gör sådana själva, och det ser ju inte så svårt ut? Nu är min fråga till dig var du tror att man kan köpa råmaterialet till detta? Har du sett några sådana där repaktiga band i någon butik när du har köpt pysselmaterial? Och så behöver man väl ett sånt där spänne också? Tror du, med ditt tränade öga, att detta är något jag skulle kunna hantera?

Och kan vi ses omgående på tal om något helt annat?!

Bilden nedan är lånad från bloggen Missmatch och Byjowithlove som verkar göra fina armband på löpande band!





/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Verkar inte asklurigt, karbinhakar med olika färg hittade jag på Claes Ohlsson sen är det ju grova rep kombinerat med vad jag tycker ser ut som typ korsstygnstråd... Men där kan du nog ta vad du vill! Vet inte hur hon fäster dock... Det kan vi klura ut!



Jag har ett barn som inte vill ut så du kan pipa förbi när du vill! :)

2011-07-01 @ 06:11:10
Postat av: Karin

http://www.geocachen.se/Shop/Page/Art/pgArtList.php?sSearchWord=karbinhake



Färgglada rep hittar jag massor på klättertillbehörssidor men det verkar dyrt... kolla runt lite och sök på klätter tillbehör så hittar du massa frilufts och klättersidor med massor av rep. Borde finnas på ClarreOlle det med tycker jag!



2011-07-01 @ 06:41:11
URL: http://skitochsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0