Glasögonorm

Jag är lite sugen på att köpa nya glasögon. Dels behöver jag starkare styrka, men jag känner även att mina bruna bågar är lite begränsande, jag skulle vilja ha ett par svarta att byta av med. Nu har jag tre frågor som ni gärna får hjälpa mig med (speciellt Karin och Ewa eftersom ni har erfarenhet av Favoptic som i och för sig inte är fullt lika billigt för mig med mitt jävla brytningsfel!!!):

Fråga ett: Vet ni nåt bra och billigt ställe för synundersökning?

Fråga två: Vad tycker ni om dessa bågar till mig ("Rieti small")?

Fråga tre: Har ni något annat förslag på båge?



/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Bågarna är skitsnygga! Jag tror iofs att specsavers har kampanj på glasögon för brytningsfel! Kolla där först! Om du bokar synundersökning hos favoptic så finns alla deras bågar i väntrummet så du kan prova alla!

2011-03-15 @ 08:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0