No urine way infection

Karin: Nej, det var nog ingen urinvägsinfektion, vet dock inte vad det var istället men är glad att det är över. Känner mig dock väldigt bloated fortfarande, vete fan varför men det känns som jag gått upp tio kilo den senaste veckan trots att jag knappt kunnat äta något pga av illamående. Hoppas att detta går över snarast också!

Fick ett par turkosa Converse igår av papi, men nu är jag osäker. Var det bara en fix idé att jag skulle ha just turkosa? Är det inte lite mognare och mer klassiskt med ett par låga vita? Jag är så förvirrad över vilken väg jag ska ta med min look framöver, känner mig bara ful och osammanhängande jämt, behöver en röd tråd liksom.

/Anna

P.S. Lillan, nej jag tror inte Kissie tagit ut sina implantat, däremot lagt i nya. De förra var det nåt strul med tror jag, typ skeva på något sätt.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Tack, jag skamdes valdigt mkt over att jag fragade. Jag trodde du ignorerade mig for att jag var sa pinsam.



Ps. Urin way infection. Kul!! :)

2011-03-25 @ 17:31:43
Postat av: Karin

Pju! Orolig liksom ba...

Du kanske är på smälla?! ;)



Puss

2011-03-25 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0