Sicko

Vilken jäkla dag alltså. Vaknade vid sex imorse av ett kraftigt illamående, låg kvar i sängen till sju, tvingade mig sedan upp. Var efter duschen tvungen att lägga mig ned igen och fick sminka mig i liggande läge (var rätt skönt egentligen, kanske ska börja med det på regelbunden basis). Klarade med nöd och näppe tunnelbaneresan till jobbet men sen lugnade det ner sig.

Om ni undrar så hade jag möten under eftermiddagen med några franska representanter för en av våra kunder som flugit hit speciellt för detta så det kändes inte som ett alternativ att stanna hemma.

När jag trodde att faran var över slog yrseln till lagom till när vi var på kundens kontor och skulle gå runt och kolla igenom alla MILJONER kollektioner. Jag började svettas hysteriskt, det svartnade för ögonen, och jag var samtidigt tvungen att framstå som normal. Inte det lättaste.

SOM TUR VAR svimmade jag inte, och det är jag sjukt tacksam för. Hade varit en lite pinsam start för mitt samarbete med fransmännen.

/Anna

P.S. VARFÖR LÄGGS ALDRIG DE NYA BILDERNA PÅ WES UPP???!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Oj? Jävlar i havet! Är det bättre nu?

2011-03-21 @ 19:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0