Tur!

Tur att jag inte heller gått med på att se Shottas! Vad betyder ens titeln?! Fattar ingenting. Och varför i guds namn var den inte textad?!

Tackar i övrigt för en trevlig helg med The Baby, trots mitt Long Island Ice Tea-haveri i fredags som resulterade i en viss energibrist i första halvan av barnvakteriet.

In other news: Den här nysläppta Spotify-statistiken bådar gott inför lördag! Tydligen stämde första, andra och tredjeplatsen med vilka låtar som var populärast på Spotify förra året med vilka som fick flest röster i finalen! Hoppas detta år också!

Det som jag dock inte hade förväntat mig var att Eric bara är näst populärast i de två yngsta mätbara åldersgrupperna, upp till 18 och 18-25 år. De yngre gillar Danny mer. Det är först i åldrarna 25 och uppåt som han blir populärast! Jag kanske inte är helt urspårad då som är över 25 och är kär i hejar på Eric.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0