Alla har glömt, men inte jaaaaag!

Ola Lindholm har ju testat positivt för kokain som vi alla vet, men nekar fortafarande till att han har tagit något medvetet. Synd för honom då att han har ett bittert ex som dessutom är aktiv inom sociala medier.

Ni kanske inte minns, men back in the days (2004) dejtade Ola den gamla Fame Factory-bruden Sara Löfgren. Relationen tog så småningom slut, och det verkar som att Sara fortfarande hyser en del agg mot sitt ex. Under sitt användarnamn Löfgrenskan twittrade hon några dagar efter att kokaintestet blvit officiellt följande: "Är det okej om jag berättar på mina gig att "Finn fem fel" handlar om dig nu Ola? Jag menar, alla vet ju nu....".

Ett utdag ur låten "Finn fem fel" som hon refererar till, som alltså ska handla om Ola:

"Jag borde riva upp din falska fasad
Jag var förblindad och jag ville inte se
Fattar nu att du har stora problem
Kära Sara, jag dricker cider ibland,
jag kickar linor ibland, jag tycker att andra tjejer är fina ibland,
jag lånar lite grejer från butiker ibland"

Så om vi ska tro Sara så är han både knarkare, otrogen och snattare då. Vad gjorde han mot henne när de gjorde slut egentligen för att förtjäna detta?!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0