Gröna fingrar

Det här är resultatet av helgens odlande på balkongen. Jag vet att det inte ser mycket ut för världen i dagsläget, men jag tänkte att vi kunde köra lite av en följetong här på bloggen där vi kan följa mina grödor frodas. Eller det är det jag hoppas på i alla fall.

Jag kan i alla fall lugna mamma med att jag tagit bort de gamla ruttnande ballongerna som hängt där som små spenar sedan min födelsedagsfest. När mamma kom förbi senast blev hon helt chockad över att de fortfarande hängde kvar, då folk utifrån kunde tro att jag hade hängt upp använda kondomer på min balkong och på detta sätt signalerade att jag drev någon form av bordell. Av alla mammas orosmoln måste detta tagit priset som det mest omotiverade och långsökta hittills. Men som sagt, borttagna är de nu och mitt hem kan inte längre misstas för horhus! Jippie!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Åh vad fint! jag ska också börja pimpa ballen i dag, om det blir fint kanske jag återkommer med bildbevis!

2011-05-10 @ 07:39:47
Postat av: Lillan

Men allsa, hahahha! Familjen Fjeld slutar aldrig chocka mig!

2011-05-10 @ 08:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0