Jakten på den peruanska väskan

Jag vill ju gärna ha en peruansk väska. Jag kom ett steg närmre idag när vi stötte på några på Årsta torg med jättefina peruanska väskor fast stora, som tipsade om Hötorget. Nu googlade jag lite och hittade en EXAKT sån jag vill ha!!!

Den finns att köpa på den här sidan men vet inte alls vad det är för nåt. Ska googla vidare och se om jag hittar på någon europeisk sida åtminstonde, men om någon som läser det här har sett nån liknande i någon butik i Stockholm, give me a shout out!

Ewa, du har inte sett någon från PFS bära något liknande?!

Update: Hittade denna på perunhandicraft.com också, men skulle nog hellre vilja ha en färgglad...



/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

David, du vet Ewas gamla flamma, säljer skitfina färgglada väskor från Colombia! Jag kan visa på lördag!!

2011-05-09 @ 23:25:05
Postat av: Ewa

Det sa jag till Anna!! Det hade kanske känts lite krystat om jag skulle ta upp kontakten igen bara för en väska, men Karin kan ju hooka?

2011-05-10 @ 07:38:49
Postat av: Karin

i can

http://www.facebook.com/pages/Mochilas-Wayuu-Sweden/109439112414097



kolla in eller sök på mochilas wayuu sweden på google och kolla bilder och andra ställen man kan få tag på!

2011-05-11 @ 14:49:52
URL: http://skitochsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0