Morgonkomik

Nyhetsmorgon bjöd på ett gott skratt precis, Fredrik Strage var på plats och berättade om de senaste sommarskivorna för min kärlek och ökända torrbollen Anders Kraft och fnösket Kristin Kaspersen. Han gick ut hårt och tipsade om reagge/dancehall-samlingen Ragga ragga ragga 2011, där man förutom de senaste vitsen även får en DVD med bildmaterial från Kingstons klubbar så att man kan spela den samtidigt som man lyssnar på musiken och låtsas att man är där. Han spelar sen Gyal mad ova men tillhörande bilder från Kingston där folk i princip har samlag på dansgolvet. Alltså minerna på Anders och Kristin när de klippte tillbaka till studion var priceless! Anders ba: "Det ser ut som att man måste bjuda på sig själv en del om man vill festa i Kingston...". Haha, jag älskar honom! /Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Detta inlägg skrev jag från min telefon, därav bristen på mellanrum mellan raderna samt "vitsen" istället för "hitsen"... Orkar inte redigera.

2011-05-10 @ 08:47:28
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0