Och hatet fortsätter

Sara Löfgren är som en hund med ett ben...

"@Magnusbetner Jag tycker du ska knarka asmycket och sen va ett riktigt rövhål mot din flickvän. Då kan man tydligen bli programledare."

"Varför är det mer synd om Ola Lindholm än Sanna Bråding? Jo för att han är man. Det äcklar mig."

"patrikisaksson Patrik Isaksson @
@Lofgrenskan känner inte du Ola lite. (liiite)10 May 
 @Lofgrenskan Sara Löfgren
@patrikisaksson Haha....låt mig säga så här, man har lite svårt att hålla käften just nu."

/Anna


Kommentarer
Postat av: Lillan

Jag förstår ingenting Anna, kan du förklara med egna ord för oss som inte är så haj på twitter (hälsningar från bockstensmannens flickvän)

2011-05-13 @ 09:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0