So Kissie style! Eller?

Vad tycker ni om att jag funderar på att köpa ett glittrigt skal till min Iphone? Är det barnsligt? Sofie hade köpt ett jättefint i guld som jag ville ha likadant, men det fanns inte till min modell.
Nu har jag siktat in mig på ett silverglittrigt, men ni kan väl säga vad ni tycker? Är det för fjortisaktigt, eller är det ok så länge det inte är ett Ed Hardy-motiv?
Bloggar från telefonen så kan inte göra en hyperlänk, men klistra in denna länk för att kolla på skalet of my dreams: /www.jbutiken.se/skal-till-iphone-3-glitter-silver-p-847-c-267.aspx
/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Wow! Köööp!! Det påminner mig om det där lila du gjorde till mig, gud vad jag älskade det skalet!

2011-05-26 @ 08:21:46
Postat av: Karin

Jag diggar den som har typ diamanter men jag har ju ingen smak så... köp det fö fa-an!

2011-05-26 @ 19:54:14
URL: http://skitochsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0