The Lion King!

Alltså ni måste kolla klippet nedan, jag älskar Barack Obama!

Om ni inte har koll på bakgrunden till detta så har det gått rykten om att Obama egentligen inte alls är född i USA utan i Kenya, och därmed inte har rätt till att vara president (då ett av kraven är att man är just född i USA). Dessa konspirationsteorier har den senaste tiden eldats på av Donald Trump, som själv gått ut med att han kommer att kandidera till presidentposten i det kommande valet (fråga mig inte varför).

Häromdagen under en årlig pressmiddag som presidenten traditionsenligt håller i, höll Obama detta komiska tal där han passar på att håna Donald som var på plats. Så sjukt kul!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag älskar den mannen!

2011-05-04 @ 09:48:46
Postat av: Karin

Haahaa! Phet!

2011-05-04 @ 14:52:56
URL: http://skitochsaker.blogg.se/
Postat av: Lillan

1. Jag alskar Obama!!

2. Han borde satsa pa en stand-up karriar.

3. Donald trump ser INTE road ut.

4. Sjukt kul!

2011-05-06 @ 08:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0