Friends with benefits

Jag vill se filmen Friend with Benefits som har premiär ikväll, med Mila Kunis och Justin Timberlake. Mila har man ju alltid gillat sen That 70's Show, Justin ställer jag mig lite mer tveksam till både som person och skådespelare. Men när jag såg de här bildrna i senast Elle kände jag att jag måste se filmen!!! De måste ju ha något på gång på riktigt, de är ju så sjukt snygga tillsammans! Får lite Brad Pitt och Angelina-vibbar och tänker på den där plåtningen de gjorde i samband med Mr & Mrs Smith...



/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin Karin

Jag har tänkt på en grej, jag älskar skräpsåpor och skvaller lika så ni, är det farmors se&hör som har lagt grunden för detta specialintresse?!

2011-09-17 @ 12:06:34
URL: http://ingapretentioner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0