Tillägnat Josse

Som ni såg några inlägg ned får vi ju då och då lite konstiga kommentarer. Vill dock uppmärksamma att vi för ett litet tag sen fick en väldigt härlig kommentar från signaturen Josse, som vi inte känner (!) men ändå har viljan och orken att följa vår blogg:

"Haha, ni är så jäkla bra. Skriver EXAKT det jag tänker och ändå bor jag säkert 120 mil ifrån er och vi lär ju inte ha mycket gemensamt förutom att bo i samma land.. men fortsätt,som ni gör, speciellt på spåret om Real Housewives of Beverly Hills /En av dom som kom hit genom att goggla "ebba v sydow pojkvän" för kanske 2 år sen :)"

ÄNTLIGEN ETT SVAR PÅ VILKA SOM GOOGLAR EBBA VON SYDOWS POJKVÄN!!!!!!!
Jag och Ewa funderar på att lösenordskydda bloggen ganska snart, dels för att vi vill kunna lägga upp bilder på Wes utan att få international pedos efter oss, dels för skammen om någon på jobbet skulle råka hitta hit (särskilt då det står i mitt anställningsavtal att jag inte får ha en blogg). Så om ni är några fler än Josse som läser här och INTE har oss på typ Facebook, och känner att ni vill fortsätta läsa här, får ni gärna lägga in era mailadresser bland kommentarerna så mailar vi lösenordet till bloggen när det blir dags. Ni som är våra kompisar får givetvis göra detsamma, annars kan vi ju ta det öga mot öga vid tillfälle.
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0