Recap: P3 Guld 2012

Eftersom jag var hemma med sjukdom igår kan jag ge er som hade annat bättre för er en recap av gårkvällens P3 Guld-gala.

- Inte en enda kvinna vann ett pris
- Kapten Röd som vi ska se på fredag vann BÅDE årets artist och årets liveakt! Tur att vi redan har köpt biljetter!
- Svenska Björnstammen vann två pris och skapade en viss förvirring. Var de bara jättenervösa eller förymda från något form av gruppboende? OBS! Vill inte att bloggen ska bli nedstängd på grund av förtal (igen), men jag undrar verkligen? Är  det nån som har the 411 på deras bakgrund?
- Rebecca och Fiona gjorde ett politiskt utspel på scen (dra fram till 02:00 då början är lite seg), och hade med sig sin "Känner ni er sexiga"-sidekick. Är det nån som vet vem han är?! Älskar honom!



- Maskinen uppträdde med "Krossa alla fönster" och hade läckra matchande outfits. Slutet lite oklart dock?



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag vet via facebookkontakter att mannen troligen heter Apollo de Azizi.. Tror jag iaf! Kolla upp det! Han är ju fantastisk!

2012-01-23 @ 18:49:46
Postat av: Ewa

http://mahoyo.com/tag/apollo-de-azizi

2012-01-23 @ 18:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0